top of page

2A| Schilderen in het park

  • 11 uur geleden
  • 1 minuten om te lezen

Geïnspireerd door de Franse kunstenaar "Claude Monet", trokken we vandaag naar het park. Gepakt en gezakt met schildersezels, water, verf, penselen, potjes, ... staken we de straat over. In het park kozen we per twee een fraai plekje uit waar we onze schildersezel neerzetten. We probeerden de mooie natuur zo goed mogelijk na te schilderen. Het was een hele onderneming, maar het resultaat mag gezien worden. Er zit talent in onze klas!




Opmerkingen


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page